ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Διαδικασία Αλλαγής

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας υπό τους όρους και τις προυποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του ν.2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή και οι Όροι Χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος. Tα προϊόντα προς αντικατάσταση πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία τους πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει το προϊόν, σε άριστη κατάσταση, με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της αγοράς. Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΛΛΙΠΗ Ή ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ /ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ Ή ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ.

Στην περίπτωση επιστροφής έχετε την δυνατότητα:

1. Να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προιόν, του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Μπορείτε να στείλετε το προϊόν πίσω με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε, καθώς το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει εσάς.

Το δέμα θα πρέπει να περιέχει:

α. Το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
β. Ένα σημείωμά σας με τα στοιχεία της παραγγελίας και στοιχεία επικοινωνίας.
γ. Την απόδειξη

Μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι το ύψος του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με επιπρόσθετο τίμημα εάν επιθυμείτε. Τέλος θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την μεταφορική (courier) την οποία θα χρησιμοποιήσετε, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει εσάς.Από την στιγμή που το προϊόν φτάσει στην αποθήκη μας και ελεγχθεί, η αποστολή του νέου προϊόντος/προϊόντων γίνεται άμεσα. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΛΛΙΠΗ Ή ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ /ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ Ή ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ.

2. Να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων:

Έχετε την δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν/προϊόντα με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε, καθώς το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει εσάς. Από την στιγμή που το προϊόν φτάσει στην αποθήκη μας και ελεγχθεί, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει μέσα σε 5-6 εργάσιμες ημέρες. Τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας δεν επιστρέφονται. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΛΛΙΠΗ Ή ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ /ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ Ή ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ.

Το δέμα θα πρέπει να περιέχει:

α. Το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
β. Ένα σημείωμά σας με τα στοιχεία της παραγγελίας και στοιχεία επικοινωνίας.
γ. Την απόδειξη σας

Εάν έχετε παραγγείλει ένα προϊόν σε συνδυασμό με άλλα προϊόντα (προσφορά), τότε θα πρέπει να επιστραφούν όλα τα προϊόντα της προσφοράς.

Σε περίπτωση που παραλάβατε ένα προϊόν που δεν είχατε παραγγείλει, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 7 ημερών, ώστε να γίνει η αντικατάσταση του με δικά μας έξοδα.

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, παρακαλείσθε να μας ενημερώνετε εντός 7 ημερών για να γίνει η αντικατάστασή του, με δικά μας έξοδα. Η ανωτέρω εγγύηση δεν καλύπτει ελαττώματα που προέκυψαν από ατύχημα, αμέλεια ή κακή/βίαιη χρήση. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΛΛΙΠΗ Ή ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ /ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ Ή ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ.

Σας υπενθυμίζουμε πώς:
Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο lootboxgr@gmail.com
Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 5-6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην αποθήκη μας.
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του lootbox.gr σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε, τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής/αποστολής βαραίνουν την εταιρεία μας.

Οι τιμές μπορεί να αλλάξουν χωρίς ειδοποίηση.

Οι προδιαγραφές, τα χαρακτηριστικά και οι φωτογραφίες που περιγράφονται ή παρουσιάζονται στο site, είναι τα σωστά, κατά την χρονική στιγμή της πρώτης δημοσίευσης τους, αλλά ενδέχεται να διαφέρουν ελαφρώς λόγω τροποποιήσεων στην παραγωγή τους. Σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ένα σημαντικό λάθος, θα σας ενημερώσουμε για το σωστό και θα ερωτηθείτε αν θέλετε να προχωρήσει η παραγγελία. Αν θέλετε να ακυρωθεί και έχετε ήδη χρεωθεί. Το lootbox θα πιστώσει την κάρτα σας ή τον λογαριασμό σας με το ποσό της χρέωσης.

Ευχαριστούμε πολύ!

Μενού